Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@asianwebshop.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
投诉
事情总是可能不完全按计划进行。我们建议您首先通过电子邮件 [info@asianwebshop.nl] 向我们报告任何投诉。如果这无法解决问题,您可以通过 Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil 登记您的争议以进行调解。从 2016 年 2 月 15 日起,欧盟消费者还可以通过欧盟委员会的 ODR 平台进行投诉。该 ODR 平台可在 http://ec.europa.eu/odr 上找到。如果您的投诉尚未在其他地方得到处理,您可以通过欧盟平台自由提交投诉。