Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

保证

我们关心我们的产品,自然会尽最大努力将它们以最佳状态交付给您。但是,有时会发生订单在运输过程中损坏或发生其他情况的情况,这意味着您可以根据保修提出索赔。根据欧洲法律,我们对货物交付后两年内出现的任何明显不合格情况承担责任。根据荷兰法律,您可能拥有其他权利。
如果您发现或应该发现产品缺陷,您必须在合理期限内联系我们。无论如何,合理的期限是两个月。在某些情况下,超过两个月的期限也是可以接受的。
如果您及时联系我们,我们将安排免费维修或更换。